Escola Canigó

OVERVIEW

The site escolacanigosantjust.cat presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have crawled fourteen pages within the website escolacanigosantjust.cat and found one website associating themselves with escolacanigosantjust.cat.

ESCOLACANIGOSANTJUST.CAT TRAFFIC

The site escolacanigosantjust.cat is seeing fluctuating amounts of traffic all through the year.
Traffic for escolacanigosantjust.cat

Traffic ranking (by month) for escolacanigosantjust.cat

Traffic ranking by day of the week for escolacanigosantjust.cat

LINKS TO ESCOLACANIGOSANTJUST.CAT

WHAT DOES ESCOLACANIGOSANTJUST.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolacanigosantjust.cat Mobile Screenshot of escolacanigosantjust.cat Tablet Screenshot of escolacanigosantjust.cat

ESCOLACANIGOSANTJUST.CAT SERVER

We diagnosed that a lone root page on escolacanigosantjust.cat took one thousand four hundred and fifty-three milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider escolacanigosantjust.cat not secure.
87.98.230.251

We detected that this domain is employing the nginx/1.6.2 os.

Escola Canigó

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

SEE MORE WEB SITES

Escola MARINADA Educació Infantil i Primària. Cambrils.

REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT. TREBALL PER PROJECTES A EDUCACIÓ INFANTIL.

Blog de inglés en infantil.

En este espacio subiremos periódicamente los videos y canciones que trabajamos en clase. Jueves, 12 de mayo de 2016. Subo estos enlaces que estamos viendo en clase. Enjoy! Enviar por correo electrónico. Lunes, 9 de mayo de 2016. Rain, rain, go away! Enviar por correo electrónico. Jueves, 21 de abril de 2016. Mirad lo que os tengo preparado! Un trocito de Bubble Guppies relacionado con la Prehistoria. Jueves, 31 de marzo de 2016.

CEIPLOPEDEVEGAWIKI - home

Create interactive lessons using any digital content including wikis with our free sister product TES Teach. Get it on the web. Coordinación y concreción de los contenidos curriculares, así como el tratamiento transversal en las áreas de la educación en valores y otras enseñanzas. Criterios para la elaboración de las Programaciones Didácticas y las Propuestas Pedagógicas.

uso de r y rr

Sábado, 3 de mayo de 2008. USO DE LA R Y RR. USO DE LA R Y RR. Ésta tiene un sonido suave entre vocales. Va al final de un apalabra. Se combina con otra consonante. En la pronunciación fuerte de sonidos. Uso de r y rr.

Collegi Sant Gabriel Viladecans Collegi Sant Gabriel Viladecans

COL LEGI SANT GABRIEL VILADECANS. Avinguda dels Germans Gabrielistes 22. Col legi Sant Gabriel de Viladecans 2016.